SALAM

buku tetamu

Monday, July 27, 2009

Walimah Adik saya Md.Z

26 Julai 2009,sekali dgn majlis aqiqah anak saya diadakan majlis walimah adik bongsu saya Md.Zaharunizam dgn pasangannya Nor Azia. B4 that,majlis nikah diMasjid Rengit,mlm sblm majlis. Kat bawah ni pelamin adik saya.Lebih kurang cm pelamin saya,coklat keemasan. Bezanya,pelamin saya 100% sentuhan abah kesayangan saya.Kali kenalan adik saya yang membuatnya.Begitu juga dgn main table.Cuma gubahan je abah saya yang buat.Untuk gubahan nanti saya buat en3 yang lain ye...




Inilah adik saya n pasangannya.. berbaju coklat sedondon.Apapun syabas gak coz..adik saya even br 22 tahun boleh pk sendiri tang majlis die..kecuali...tang makan le..family yg pk.Kekja doakan ko bahagia dunia akhirat.Bukan senang jadi suami...mesti bertanggungjawab,banyak sabar,kurangkan sikap marah tu.Ingat tanggungjawab kat mak.Mak and abah dah banyak tolong,ko sorang je anak lelaki...dan jadilah anak yang boleh diharap.


Ok..Selamat Pengantin Baru.Even ko dah kawen..jgn lupa selalu pagi2 mak ckp kat ko "YA BUNAYYA AQIMISSOLAH".Bila2 pun ko jgn lupa ayat tu..ingat solat tiang agama..As a wife..Azia tolong remind kat die selalu...hu3 en3 ni dah jd cm surat layang la pulak...

2 comments:

  1. Za, sinizam nih..nampak matured la..comel wife die..InsyaAllah, kite mendoakan kenahagian mereka berdua dunia akhirat..amin...

    ReplyDelete
  2. Mmm,sejak dah berdua ni nmpk lah die matang even br 22 tahun.Hrpnya gitulah.Kita doakan yg terbaik untuknya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails