SALAM

buku tetamu

Monday, July 27, 2009

Aqiqah Abdurrahman

Sekitar majlis aqiqah anak ketiga saya Abdurrahman.Sowy ye mak iti,kamera xde..so amik gambo kat hang nye blog.Inilah pertama kali aqiqah anak saya dibuat di rumah saya.2 ekor kambing tumbang...Sebelum ni,anak pertama n kedua buat di Kundang Ulu,kampung suami saya.Xtually majlis ni 2 dlm 1 coz walimah adik bongsu saya pun dibuat sekali.



Bacaan berzanji...x nmpk muka saya.Qayyum dah ngantuk.Penat coz malam tu tidur lewat ke majlis pernikahan.Saya kat tepi tu dgn Abdurrahman.

Ni..makcik saya yang menegtuai majlis ni..just bagi bunga telur,bunga rampai dan bungkusan kerepek...




Inilah saya dan Abdurrahman.dah 2 bln 18 hari hrni...Sama tak macam muka saya??

2 comments:

  1. Omelnye die.....meh makcik gigit pipi tuh..Aisey, nak yg terliur nak baby lagik nih..huhuhu..bila la agaknye nak rase lagi..

    Za, abdurrahman ni rasenye byk iras za lah..Wah, anak emak die nih nt..hehehe

    ReplyDelete
  2. Hu3,makcik pah,bila lg sani nk ade adik.Jqaf pun dah abis.anytime blh ni..Bila anak lelaki iras mak dia tu yang sejuk..org tua2 katelah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails