SALAM

buku tetamu

Saturday, July 11, 2009

Mukaddimah

Akhirnya,saya berjaya juga buat blog ni (blog yang ketiga).Alhamdulillah.Harapnya ia boleh memberi manfaat terutamanya untuk saya sekeluarga.Terima kasih buat abg a.k.a Ustaz Saifulbahri sbb menyokong dan push saya untuk buat blog ni.Buat anak-anak kesayangan saya,Izzzatul Qayyimah,Abdul Qayyum dan Abdurrahman,mereka ni penyumbang idea utama saya.Buat adik saya si kecil molek,boleh la bagi idea ye (bila nak tolong kekja ni??)

Jalan menuju kebahagiaan terbentang di hadapan anda.
Dapatkanlah ia dalam lautan ilmu,amal soleh dan akhlak mulia.
Bersikap positiflah dalam setiap hal, nescaya anda akan bahagia.
Allahlah yang menurunkan kedamaian kepada mereka....

Jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails