SALAM

buku tetamu

Tuesday, June 22, 2010

Ceritera hari ini

Pertamanya..bersyukur.Dapat juga saya upload gambar2 tudung saya.Walaupun ada yang cakap antoo.Mane taknye,saya xde patung.Jadi..saya buat la patung sendiri.Cover muka yang terbaik ialah warna hitam.Sebab putih dan krim warnanya agak tenggelam.Apepun saya amat berharap pengunjug blog saya faham ape yang nak saya publish.Nak tunjuk tudung tu bersaiz Xl,labuh.KUaliti tuudng terjamin,,sebab saya juga pengguna..sudah semestinya mahukan yang terbaik.Walaupun gambar kurang menarik.Kesemua barang yang saya jual memang semua yang saya suka dan saya pun guna.

Keduanya hari ni..Kakak balik sekolah dengan muka,tangan,baju bercop.Cikgu dah explain benda ni pada saya dan nak saya jumpa budak yang buat macam tu kepada anak saya.But,budak dah balik dulu.Hu3..for me biasalah budak2.Anak saya pun tak nangis..tp my hubby banyak tanya juga."knp tak cop budak lain?" " knp dan knp"...so esok..ape perlu saya ckp ye???

Tak dapat nak mengepos barang.Sebabnya dah lebih 3.30 petang.Pejabat pos dah tak terima pengeposan barangan.Then..my BB asyik buat problem sampai my hubby nak tukar lain..nk beli hp ape pulak ye????Guna jelah PC besar ni..tu pun bersyukur ade orang nak belikan BB.For me tak kisah..but his not..mesti nak yg terbaik for me..TQ dear..

Esok..mesti jadi lebih baik..setakat hari ini..trugasan semuanya selesai..

Till then.bye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails