SALAM

buku tetamu

Wednesday, June 16, 2010

Aku bersyukur...

Hari ini agak penat sebab banyak perkara nak buat.Alhamdulillah,dapat juga adakan stok kerepek sukun permintaan adik di SMKA Segamat n UiTM dulu.Insyallah akak akan pos esok ye.Next,stok kain cotton dan barang2 lain pun dah ada.Cuma tudung-tudung saya belum dapat nak upload sebab model dan kamera tak da.Tak dan pula nak ambil guna handphone sebab memang tak 'clear'.

Tadi,masa beli kerepek,jumpa Abang Ahmad sekeluarga.Hendak ke rumah Kak Long di Kuala Lumpur.Apa lagi ye..baju PBSM my hubby pun dah dapat.Cuma aksesorinya saja.Puas kami meronda.Nak cari yang termurah sebab tak nak tempah.Beli yang 'ready made' saja.

Apapun,saya bersyukur kepada Allah.Macam-macam dugaan,tapi semuanya perlahan-perlahan semakin reda.Yang penting,saya tahu Allah sayangkan hambanya yang bersabar dan berharap penuh kepada-Nya.Segalanya,saya serahkan kepada Allah.Apa yang penting,saya berusaha selagi boleh.Semoga saya semakin kuat dan tabah mengharungi hari mendatang..dan terima kasih juga buat suamiku untuk sokongan dan ketenangannya...jua buat keluarga...LUV U ALL

Moga hari yang mendatang semakin baik dari semalam.Moga diperbanyakkan rezeki kami.Amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails