SALAM

buku tetamu

Wednesday, June 30, 2010

Aduhai Telefon Bimbit(Blackkberry vs Nokia 8500)

Zaman sekarang ni macam2 jenis telefon bimbit.Dari yang fungsinya biasa2 sahaja hinggalah satu telefon dilengkapi macam2 fungsi pelbagai guna.Tengok budget yang kita ada.Saya tengah mengalami masalah telefon.Sebelum ini saya guna Motorola.Disebabkan tak boleh 'call out',ade rezeki sikit my hubby pun beli Blackberry 8520.Ni pun gara2 saya melangkah setapak ke dunia perniagaan online.Hakikatnya kita kena tahu fungsi telefon tersebut dan rajin praktik segala fungsi yang ada.Barula rasa handphone tu friendly.Beli pun berbaloi sebab kita guna segala fungsinya.

Nak dijadikan cerita,Blackberry saya tu 'hang' sokmo.Kejap guna macam touch panel laptop.Kejap just tekan butang.Kejap keypad tak boleh tekan..Dah macam2 hal.Gambar pun tak clear.Aduhai..Bila tengok saya macam susah je dengan telefon n...my hubby pun mula la cari2 info mengenai handphone lain kat internet.Signal pertama yang dia nak tukar handphone lagi..then,semalam dia ajak saya keluar.Suruh saya bawak charger.Hu3..mesti nak trade in Blackberry ni.Kami ke dua kedai handphone.Kedua2nya cadangkan expressmusic.Then,menepati pula citarasa handphone yang selalu my hubby dok survey2 kat internet.

Malangnya..Blackberry ni tak laku nak trade in kat pekan2 kecil.As mention oleh taukeh kedai tu la.Hu3..saya pun tak tahu sangat kalo handphone yang canggih2 ni.Asal dapat telefon,sms,ambil gambo dah kira ok.But now he wants wifi and gambo clear.anyway,terima kasih walid..coz..always support me.Handphone tu up to you lah..asalkan ok dan tak banyak masalah.Tak nak sebab benda remeh temeh ni buat otak ligat berfikir...

Semoga masalah handphone ni cepat selesai...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails