SALAM

buku tetamu

Monday, February 8, 2010

Accident lagi???

Hari ni..hidup mmg tidak keruan..smlm tergerak nak beli alat tulis.Ntahle knp???pun xtau...after that dpt sms Mona cakap KPLI dah keluar.Jadi..sesiapa yang berminat nak jadi guru ni jom lah kita apply dan cuba lagi selagi ade peluang.

Lepas tu,hari ni tak pernah pulak saya masuk pagar rumah kereta tak lepas.Tup...tup tersangkut pagar.Habis sport rim.Mujur ada jiran sebelah.Cepat2 saya minta tolong.Tapi,ke depan pun x boleh,ke belakang pun tak boleh sebab grill dalam center sport rim tu.Dah la pagi2 orang nak pergi kerja.Tak de cara lain kecuali angkat kereta tu ke kiri.Sape nak angkat????

At the end,jiran sebelah ni kerja Telekom.Dia pergi kerja.Then,balik semula bersama rakan2 nya dengan 2 buah van Telekom.Then,mereka angkat la kereta saya tu.Terima kasih pada mereka.Benda nak jadi kita tak tahu.

Lepas ni kena amik side betul2.Then,kena fokus.Maklumlah,saya ni kalau bawa kereta bila anak tu menangis,saya memang kalut.

Till then,bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails