SALAM

buku tetamu

Wednesday, October 14, 2009

Trip 2 Kelantan n Terengganu

Nampaknya dah mula la saya jarang menjenguk blog ni.Tak sempat lg2 Abdurrahman dah pandai meniarap n berpusing satu living room.So,mmg tak boleh tinggal.Cadang nk buat kek coklat harini.Tak tau sempat ke x ni.I do my best.Pack brg ptg sket la.

Smlm my 'ultrawoman' tepon n agak risau coz bwk baby jln jauh.Die pesan suruh ikat baby.Mmg saya dah berkira2 nk beli ring sling or pouch sling.Coz baby carrier yg saya guna cm x baby friendly.Susah sikit nak dpt di pasaran just online je yg byk.Harga pun blh tahan gak.Anak blh mengamuk kalau x cepat kita nk masukkan dlm carrier.Next time sy citer psl pouch sling,ring sling n mei tai ni.

Tgn pun da lenguh ni.sblh pegang baby lg...Mlm ni kami bergerak ke Kelantan.Actually my hubby nye trip bilik guru.As usual,mmg selalu semuanya g means kami le anak-beranak e mana pun bersama.Hu3.

So,kenalah saya buat sling sendiri guna kain batik.Macam bibik indon la pulak.X pelah..apa yg penting saya mmg suport babywearing ni.Mudah-mudahan semuanya selamat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails