SALAM

buku tetamu

Monday, September 6, 2010

Dah nak raya..


Lagi beberapa hari hendak menyambut Syawal..sekarang kami sekeluarga kena sakit mata..semua ni dugaan.Ramadhan kali ni mudah-mudahan lebih baik dari yang lalu.Ada hikmahnya juga sakit mata ni..sebab waktu malam saya tak dapat tidur..dan bila sakit sudah tentu dengan mengingati Allah,hati menjadi tenang.

Alhamdulillah..pertama kali mencuba perniagaan online,dalam masa 2 bulan ni bersyukur sangat.Ada rezeki kami.Mudah-mudahan peniaga online yang lain pun begitu juga.Walaupun beribu yang berniaga online,Allah dah tentukan rezeki masing-masing.Tambahan, untuk menyambut Syawal ni ramai juga yang membeli.Terima kasih kepada semua.

Ramai kenalan saya di alam maya..salam ukhwah untuk semua juga..sekurang-kurangnya.,terasa saya bekerja juga walaupun di rumah.dan yang paling 'best' suami saya sgt suka.tapi dalam diam ada hati juga nak duduk di pejabat macam dulu.

Masih ada perkara yang belum selesai.kamera kami tak siap lagi..my hubby dok menuggu je ni.Dah 2 bulan lebih..katanya sblm raya..hrpnya sblm hari Khamis.Kerepek pun ade yang belum dihantar.He3..Harapnya selesai cepat segala urusan.

Selamat Menyambut Lebaran untuk semua....Maafkan segala salah silap yang sengaja atau tidak..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails