SALAM

buku tetamu

Wednesday, September 1, 2010

Apa itu unstoppable

Lama tak update blog..hrni..ade masa sket..barang2 da siap dibungkus.Esok baru pos.Tajuk en3 kali ni pasal unstoppable.Disebabkan org yang saya tengok tu sya kenal,dan saya tahu fikrah n latar belakang keluarganya..maka tergerak hati saya bertanya,apa itu unstoppable,macammana nak buat benda ni?

Setelah bermsg dgnnya,saya tak layak sebab tiada pinjaman.Lagipun saya bukan pekerja gomen n private.So.. tak dapatlah saya ilmu psl unstoppable.Apa lagi..saya pun google sendiri..saya pun tak tahu kenapa die tak clarify apa tu unstoppable.So..hasilnya unstoppable=uptrend..bloleh rujuk hukumnya di zaharuddin.net.

Kesimpulan..saya pun tak nak tahu lah lebih lanjut..bagi saya..wang bukan segala2nya..setakat ni alhamdulillah.even saya just buat online bussiness,dpt juge duit kocek sengget dua sehari..Sape nak bagi wlaupun sikit?At least,saya x perlu bercerita panjang lebar tentang produk saya..org tengok saja dah tahu..lebih beruntung lagi..org terus hantar email or sms untuk treus order barang..

Pendapat di sini hanya pendapat peribadi..minta maaf jikalau ada yang tersinggung..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails