SALAM

buku tetamu

Thursday, August 5, 2010

Penangan FB

Salam kepada semua..alhamdulillah tugasan rumah sudah selesai..sebelum saya mkn ikan selar kuning masak lemak cili padi..dgn my beloved hubby yg belum blk..saya nak mencoret dahulu =)

Facebook..semua org tahu..mula2 saya pun tak tahu ape bendanya tu.Then,seorang rakan memperkenalkan pada saya.Katanya diaorg semua tengah 'gila' dengan Facebook.Saya pun just register..Lepas tu saya pun jadi biskut.Bulan 6 yang lalu bar saya berjinak2 semula dgn FB dan sampai ke hari ini..saya yang gila dengan Facebook..tapi..org yang introduce to pula macam biskut.Sekejap ade sekejap tak ye..Maaf ye =)..

Saya di Facebook untuk menambah kenalan..dapat tahu cerita2 terbaru kawan2..dan kadang2 kawan yang tak rapat semasa di sekolah pun blh jadi rapat..FB juga blh jadi medium untuk menyampaikan ilmu..tazkirah ringkas.. business..dll.walaupun pada mulanya,dah mintak pendapat suami mengenai FB ni..maklumlah dari negara barat..pastu..tang boikot2 lagi..kena fikir juga..setelah membaca pendapat ustaz Zaharuddin..saya pun diberi greenlight..hu3..at least dapat juga saya merasa dunia luar.Lagi satu..Facebook juge yang menjadi medium saya untuk biz online..alhamdulillah..pada mulanya takut2 juga..Kalau tak cuba tak tahu..ye tak?

Cuma..yang tak sedapnya,ade pula yang gunakan Facebook ni untuk tujuan tak baik..contoh:jatuhkan rumahtangga orang..buatlah benda yang baik..kita di dunia hanya sementara...

Esok..dah Sabtu..walid pun sekolah..last week walid kate nk g PC fair di Muar..xtau jd ke tak.my mom pula ajak ke Putrajaya..as usual..walid yang buat decision..tengok saja nanti..ape signal yang diberi..

Till..then..nak mkn..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails